Digital markedsføring

Få lagt en god strategi

Digital markedsføring

Få lagt den gode strategi for digital markedsføring

Digital markedsføring

Skal du selv i gang med at markedsføre dit brand, produkter eller services, når du længst med en god plan, og der er meget, du bør tænke igennem.

Lad os gå det hele igennem og sammen lægge den gode strategi.

Du kan også lade mig eller mine dygtige samarbejdspartnere stå for din digitale markedsføring.

 

Grafisk design

Dit brand skal afspejles i hele din markedsføring. På den måde skabes der genkendelighed, og dit logo og din stil vil bliver husket over tid.

Uanset om det er tekster, film, billeder, farver, ordvalg, sprog, udtryk og logo, skal dit publikum og dine nuværende og kommende kunder genkende dit brand alle steder – online og offline.

Nyhedsmail 

Mailchimp er typisk den mail-platform, jeg benytter til udsendelse af nyhedsmails.

Jeg tilbyder gode råd og konsulentbistand til både opsætning af velkomstmail, mail-flow og udarbejdelse af content, hvis du ønsker selv at stå for benarbejdet.

Jeg tilbyder også udarbejdelse af alt indhold, skabelon og styring af hele din email-markedsføring. 

Digital markedsføring bliver for dyrt, hvis du ikke modtager dine besøg ordentligt

En landingsside skal både tilfredsstille den besøgende og Google!

Hvis den aktuelle landingsside indlæser langsomt, er mangelfuld eller dårligt sælgende i forhold til det, du lover, er din markedsføring ikke noget værd.

Et lead er en person, som har vist interesse for dine produkter, services eller dit brand. Et lead må derfor opfattes som en potentiel kunde.

Et lead er altså en interesse, der er skabt ud fra det, du har lovet i f.eks. en annonce, et opslag eller i en nyhedsmail. Derfor er det afgørende, at du ikke skuffer på din landingpage.

Sørg for, at din landingpage er overskuelig, læsbar, spændende.

Læs min artikel om hvordan du designer din landingpage.

Der er meget at tænke over, når du skal lave den perfekte landingsside, men her er nogle gode fif:

  • Gør dig klart, hvad målet med side skal være.
  • Find ud af hvem din målgruppe er. (Lav en persona)
  • Start med det vigtigste – en opsummering af det vigtigste. Ikke alle læser alt, hvad der står. Det er værd at vide, at det gennemsnitlige opmærksomhedsspænd er nede på otte sekunder.
  • Tydelige knapper til køb, kontakt, tilmelding og supplerende, interessant information el. lign.
  • SEO-optimer siden med det samme og foretag evt. en søgeordsanalyse (Mange får ikke SEO-optimeret nyheder og blogindlæg).
  • Tilføj billeder og/eller film, der supplerer teksten. 
  • Billeder og film må ikke være for tunge at indlæse.
  • Tænk på hvordan du selv skimter tekster og hvordan du selv ville reagerer som kunde.

Tekster til værdiskabende digital markedsføring

Udarbejdelse af tekster til digital markedsføring

Tekster skriver jeg til din målgruppe. Indholdet i alle tekster skal være originalt, relevant og værdifuldt for dine nuværende og kommende kunder.

I udarbejdelse af alt content tager jeg bl.a højde for:

  • hvilken medieplatform det skal præsenteres på
  • SEO-optimering
  • hvem modtager er (Persona)
  • din virksomheds core value
  • value proposition – dit værditilbud
  • din virksomheds sprog og ordvalg
  • din virksomheds kultur
  • evt. sæson
  • målet med dit indhold
  • links og landingsside

Interviews og cases på din hjemmeside

De bedste ambassadører, og dem der leverer den bedste markedsføring for dit produkt eller service, er dine stakeholders – herunder dine glade kunder.

Udtalelser, cases og interviews er en unik chance for at understrege dine produkters eller din service’ kvalitet og ikke mindst din virksomheds høje standart og gode service.

Jeg tilbyder, at interviewe og herefter udarbejde en tekst, der er let læseligt og let forståeligt for alle.

Tekster for inpadi

Hjemmesiden inpadi.dk indeholder en række tekster, interviews, cases, nyheder og content jeg har udarbejdet.
inpadi.dk